Julefrokost på den sunde måde

Ugens træningsplan

img_2808

.. Som I måske ved, holde jeg i starten af december måned en helt uge fri fra fitness – noget I kan læse nærmere om HER 🙂
Men jeg er selvfølgelig kommet rigtig godt i gang igen, med en masse ny energi og lysten til at træne er også kommet retur, så det er bare så lækkert! Så her kan jeg konkludere, at målet med en uges pause har haft den helt rigtige effekt, og er præcis som jeg havde håbet på.
Derfor tænkte jeg, at dele den kommende uges træningsprogram med jer, da jeg efter min pause har lavet lidt ændringer, eftersom jeg jo gerne vil løbe lidt engang i mellem;

Mandag;
Ben og glutes! Mandag er for mig stort set altid ben og baller 😛
+ 4 km løb
Tirsdag;
Hviledag (13 timers job..)
Onsdag;
Skulder og abs
+ 4-5 km løb
Torsdag;
Ryg, biceps og triceps
+ 15 minutters intervalløb (ca. 3 km)
Fredag;
Ben, baller og abs
Lørdag;
4-5 km løb
Søndag;
Hviledag

Så det bliver til forhåbentlig 4x løb og 5x styrketræning – så ville jeg blive rigtig glad!
Har I planer for den uges træninger? 🙂

signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Julefrokost på den sunde måde