Inden du vælger at stille til fitnesskonkurrencer, skal du lige vide

Fullbody træning med kettlebells

IMG_3345 (2)

..Og ikke andet 😉
Er det så muligt tænker du nok? Og ja, det er det. Der kan faktisk komme en ganske fornuftig træning ud af det, så længe man bare holder pulsen oppe, og får kørt en masse gentagelser 🙂

Som nævnt tidligere er jeg personlig selv mest til de tunge træningspas, men omvendt er jeg også altid frisk på nye udfordringer. Så efter at have rystet på hovedet af de kære jernkugler lige siden de blev en integrereret del af fitness’en, ville jeg nu forsøge at eksperimentere med, hvad de egentlig kunne, og tænkte at dele min nye erfaring med jer! 😛

Dagens træning så således ud;
10 minutters let gang på løbebåndet (6,5 km/t – 6,5% hældning)

    20 x4 Stivbenet dødløft med 16 kg
    15 x4 Bredstående squat med 24 kg
    10 x4 French press triceps med 12 kg
    20 x4 Kettlebell swings med 12 kg
    15 x4 Up right rows med 12 kg
    10 x4 One arm rows med 12 kg
    30 x4 Russian twist med 12 kgsdf

En svedig træning, der i alt inklusiv opvarmning tog 60 minutter, og hele kroppen blev aktiveret 🙂
Knus Rikke

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Inden du vælger at stille til fitnesskonkurrencer, skal du lige vide